Ruilen en retourneren

De mogelijkbeid bestaat uiteraard dat u niet tevreden bent over het aan u geleverde product of de aan u geleverde dienstverlening. Dit vinden wij uiteraard zeer vervelend en verzoeken wij u per email aan ons aan te geven. U kunt vervolgens binnen 48 uur, op werkdagen, reactie van ons verwachten. In bepaalde gevallen is het mogelijk dat de klantenservice telefonisch contact met u opneemt voor nadere informatie.

Retourneren van Pakketten

U kunt uw retour op de volgende manier terugsturen naar ons:

  1. U kunt uw retourzending aanmelden bij hoofdkussens.nl door te mailen naar: Info@hoofdkussens.nl
  2. Onze klantenservice zendt u vervolgens een retourformulier toe per mail, met daarin een uniek retournummer.
  3. U vult het formulier volledig in.
  4. U voegt het formulier toe aan uw te retourneren pakket.
  5. Het pakket biedt u aan bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Deze vindt u over het algemeen terug in een grote supermarktketen of sigarenwinkel.
  6. Kosten voor het retour zenden aan Hoofdkussens.nl zijn voor rekening van u als klant, in uitzondering wanneer anders is overeengekomen met de klantenservice. Eventuele schade aan de producten die ontstaat tijdens het retour zenden, zijn voor risico en kosten van u als klant.
  7. Na ontvangst van het retour gestuurde product, zal Hoofdkussens.nl het product goed nakijken op eventuele beschadigingen. U ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product door Hoofdkussens.nl wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een gedeelte daarvan terug binnen een uiterlijke termijn van 30 dagen. Let op: goederen die zijn geretourneerd zonder een bijgevoegd retourformulier komen niet in aanmerking voor volledige of gedeeltelijke restitutie van gelden.
 

Een ogenblik geduld a.u.b.